Een heldere propositie en sterk merk
Een goede naamsbekendheid begint met een heldere propositie en een sterk merk. Wie ben je als merk? Wat wil je uitdragen en hoe wil je bekend staan? Een sterke positionering in combinatie met een heldere propositie is de basis voor een merk wat blijft hangen. Op basis daarvan werken we aan gerichte campagnes die opvallen en aanspreken. Zo bouw je aan een sterke naamsbekendheid en zogeheten “top of mind awareness”.
Merkvoorkeur creëren
Het uiteindelijke doel van het vergroten van je naamsbekendheid is het creëren van merkvoorkeur. Bekendheid is mooi, maar wanneer mensen zich intrinsiek willen verbinden met jouw merk levert dit uiteindelijk veel meer op. Daarmee creeer je meer vertrouwen, trek je meer verkeer en krijg je hogere conversieratio’s. Samen met jou werken we aan merkherkenning, merkherinnering en vervolgens merkvoorkeur, met behulp van sterke social media campagnes & content marketing. Ook meten we je naamsbekendheid aan de hand van relevante KPI’s. Zo maken we je naamsbekendheid concreet & meetbaar.