Ivy Digital Marketing is een splinternieuw label van Nedbase. Ivy richt zich volledig op het realiseren van online groei en is opgericht vanuit de volle overtuiging dat online marketing een zelfstandige aanpak verdient om nog verder te specialiseren en te kunnen groeien met dit team. Waar een aantal jaar digitale marketing en de marketingafdeling van Nedbase nog in de kinderschoenen stond, houdt ons vijfkoppige marketingteam zich tegenwoordig met uiteenlopende vraagstukken bezig. Digitale marketing is volwassen geworden zou je kunnen zeggen. Om de volgende stap te zetten gaat het marketingteam verder onder een eigen identiteit: Ivy Digital Marketing. Nedbase blijft zich focussen op web- en applicatie development en alles wat daarbij hoort. Arie Joosse, drijvende kracht en mede-eigenaar van Ivy, vertelt hoe dit idee ontstond en wat de toekomstplannen zijn.

Eigen identiteit

In de afgelopen jaren heeft het online marketing team onder de vlag van Nedbase ontzettend veel successen geboekt. “Van het succesvol lanceren van Nederlands eerste webshop in ijs tot effectieve leadgeneratie campagnes voor bedrijven zoals DNWG en Feyter Group: onze aanpak heeft zich keer op keer bewezen. Dit is dan ook een logisch moment voor een volgende stap”, vertelt Arie. “Het was niet alleen het goede moment, maar ook de combi van de juiste mensen en mijn persoonlijke ambities om te ondernemen. Het klopte gewoon”, vult Arie aan.

“In een wereld vol afleiding is focus belangrijk. Met Ivy focussen we ons volledig op de online groei en resultaten van onze klanten. Meer bezoekers, leads en omzet; dat is waar we voor gaan”, aldus Arie. “Dankzij die focus ontstaat ruimte om alle energie te richten op het verder verdiepen en verbreden van onze online marketing diensten én onze klantrelaties, wat leidt tot nog betere resultaten voor onze klanten. Met nog steeds de technische knowhow van de collega’s van Nedbase binnen handbereik.”

Binnen het team van Ivy heeft ieder zijn eigen specialisme maar is ook veel onderlinge kruisbestuiving. Dit maakt Ivy tot een stevige en prettige sparringpartner voor bedrijven met online groeiambities. Arie: “De ambities en doelstellingen van onze klanten staan voorop. Altijd. Vanuit dit gezamenlijke startpunt stippelen we een passende online strategie uit om samen die doelen te verwezenlijken.”

Logo Ivy Digital Marketing

Samen voor groei

Met groei als uitgangspunt kwam de naam Ivy (Engels voor klimop) al snel als passende naam. “De kenmerken van de klimop, namelijk snel groeiend en sterk, verbeelden precies waar we voor gaan: snelle en duurzame groei voor onze klanten. Op basis van een doelgerichte, maar flexibele online strategie”, vertelt Arie.

De kompasnaald in het logo met de twee groentinten symboliseert de klant en Ivy: groeien doen we samen.

Arie benadrukt dat naast de groei van klanten ook de groei van medewerkers centraal staat binnen Ivy: “Door te investeren in de expertise en ontwikkeling van de collega’s creëren we enerzijds een aantrekkelijke en prettige werkomgeving met perspectief en anderzijds zien onze klanten dit terug in hun resultaten. Win-win dus.” Het team is dan ook razend enthousiast om dit nieuwe hoofdstuk te beginnen.

Ruimte voor maatwerk

Bestaande klanten gaan als vanzelf mee in de ontwikkelingen. Nieuwe klanten plukken de vruchten van een gespecialiseerd online marketing bureau waar ruimte is voor maatwerk en waar we nog steeds korte lijnen hebben met de expertise en de collega’s van Nedbase.

Ben je benieuwd wat Ivy voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen? We zien je graag een keer op ons kantoor voor een goed gesprek.

Ons team

Ellen de Jonge

Online marketeer

Arie Joosse

Mede-eigenaar | SEO & SEA specialist

Daley Lievense

Online marketeer

Robin Goedhart

SEO / Marketing automation specialist

Mandy Paauwe

Online marketeer

Jacco de Leeuw

Mede-eigenaar | Adviseur

Jaap Walhout

Mede-eigenaar | Adviseur